Álomherceg
Egy nő gyermekkori szerelme unokatestvére, Joseph Lees iránt újra fellángol, amikor a férfi hazatér, de sorsdöntő döntést kell hoznia, amikor egy másik kérő veszélyesen birtoklóvá válik.
Az 1958-ban Somersetben játszódó Álomherceg egy fiatal nő, Eva története, akinek élete bonyolódni kezd, már ami a romantikát illeti, mihelyst daliás és vonzó unokatestvéréről álmodik. Ám amikor jelenlegi szeretője veszélyesen birtoklóvá válik, a lány kénytelen választani kettejük között.