Alus a Csillagfutó
Lana, a Holdvihar, Lithia Új Hercegségének kémje azt a feladatot kapja, hogy Shalkkal és Higuare-ral együtt hozza vissza a zsoldosokat. Azonban wyvernek és törvényen kívüliek hada veszi őket üldözőbe. Aureatiában egy katonatiszt mindeközben egy sárkány megölésével akar dicsőséget szerezni.