Amikor működik a kémia: Az Elemi története
Az „Amikor működik a kémia: Az Elemi története” során Peter Sohn egy személyes utazásra kalauzolja el a nézőket a film mögött álló inspiráción keresztül. Az „Elemi” rendezője felidézi szülei Koreából New Yorkba vezető útját, meglátogatja apja egykori élelmiszerboltját Bronx szívében, és kifejti, miként döntött a családi vállalkozás helyett az animációs karrier mellett.
Peter Sohn, a Pixar rendezője humoros, személyes utazásra viszi a nézőket a Disney és a Pixar „Elemi” című játékfilmje mögött álló inspiráció bemutatásán keresztül. Az „Amikor működik a kémia: Az Elemi története” során felidézi szülei Koreából New Yorkba vezető útját, meglátogatja apja egykori élelmiszerboltját Bronx szívében, és kifejti, miként döntött a családi vállalkozás helyett az animációs karrier mellett. A dokumentumfilm élvezetes betekintést nyújt azokba a váratlan hatásokba, amelyek az „Elemi” című vígjáték-kalandfilm elkészítéséhez vezettek.