Egyszemélyes hadsereg
Mellie arra készül, hogy Jake-et nevezi ki kabinetfőnökének, Olivia pedig mindent megtesz azért, hogy megakadályozza. Eközben a Quinn és Társainál Abby, Huck, és Charlie úgy döntenek, ideje új ügyfelekre szert tenniük, amikor az első esetük révén meglepő információhoz jutnak.