Assembled: Loki 2. évad werkfilm
A sorozat kreatív stábjával készített őszinte interjúk és exkluzív forgatási felvételek révén betekintést nyerhetünk abba, ahogy a „Loki 2. évad” tehetséges alkotógárdája növelte a tétet a legújabb MCU-s kalandban. Nézd meg az ötletes jelmezeket, a kidolgozott helyszíneket, és az életre kelő fura variánsokat, ismerkedj meg az új szövetségesekkel és ellenségekkel, és éld át a multiverzumi tércsúszást az „Assembled: Loki 2. évad werkfilm” című produkcióban!