Az Amazonas-expedíció
Az Amazonas vidékén az életet a víz határozza meg, és a delfinek átrepülnek a fákon. A felfedezők e fontos és varázslatos erőforrás lüktetését vizsgálják.
A National Geographic felfedezői úttörő kutatásokat végeznek a hatalmas Amazonas jeges forrásától egészen a Karib-tengerig érő édesvízfolyásáig, hogy megismerjék a bolygó egyik fontos és végtelenül varázslatos erőforrásának lüktetését. Az egyedülálló mangrove erdőktől az amazonasi folyamidelfinek egészségi állapotáig és a pápaszemes medvék vándorlásáig, a rendkívüli sürgősségre reményteljes megoldások születnek.