Az utolsó chupacabra
Egy világban, ahol a kulturális tradíciók a kihalás szélén állnak, egy magányos, saját hagyományainak életben tartásáért küzdő mexikói-amerikai nő tudtán kívül megidéz egy sötét, ősi lényt, ami a védelmezőjévé szegődik.