Baby Boom
Amikor egy lakóautó becsapódik a 19-es körzetbe, a csapat az idővel versenyez, hogy életeket mentsen és biztosítsa az épület veszélyeztetett szerkezetét; meglepetés szállítmány érkezik a recepcióhoz.