Bébi a láthatáron
Mitch és Cam újbóli örökbefogadási terve egy igazi érzelmi hullámvasút. A legutóbbi esetben még Gloria segítségét is igénybe veszik tolmácsként. Jay és Manny maradnak otthon Lilyvel, akinek hamarosan táncfellépése lesz. Claire és Phil büszkén engedik el Alexet a szalagavatójára, Haley jövőbeli tervei azonban elillan a büszkeségük.