Barátod, a patkány
Remy és lelkesedéstől mentes testvére, Emile okfejtése arról, miért kellene az embereknek és a patkányoknak jól kijönniük. Remy végigvezet minket az ember és a patkány közös történelmén. Ezután Emile szolgál számos érdekes tudnivalóval a patkányokról, alátámasztandó, hogy jobban meg kellene becsülni a patkányokat. Kitesznek magukért, s egy, az ember-patkány utópiáról szóló dallal fejezik be. A műsor dohánytermék-megjelenítést tartalmaz.