Tinikinetika
A középsuli gonoszkodó menő csajának megölésében folyó nyomozás során Castle visszatér egyik alma materébe, ahol meglepve tapasztalja, hogy a bizonyítékok egy telekinetikus tinihez vezetnek.
A középsuli gonoszkodó menő csajának megölésében folyó nyomozás során Castle visszatér – a sok közül az - egyik alma materébe, ahol meglepve tapasztalja, hogy a bizonyítékok egy telekinetikus képességekkel megáldott tinédzserhez vezetnek, akinek köszönhetően Stephen King Carrie-története elevenedik meg Castle és Beckett előtt.