Bazi nagy görög Bob
Bob ideiglenesen bekerül szakácsként egy „béna” kollégiumba, és rájön, hogy pont közéjük való!
Bob ideiglenesen bekerül szakácsként egy „béna” kollégiumba, és rájön, hogy pont közéjük való! Beindul a buli, amikor Bob és a többi lakó egy egyetemi heccháború közepén találja magát, amelyben a ház leghíresebb öregdiákja, Dr. Yap is részt vesz. Eközben a gyerekek azon dolgoznak, hogy bejussanak a kollégiumba, és bekapcsolódjanak a háborúba.