Boogaloo and Graham
Jamesy és Malachy repesnek a boldogságtól, amikor a lágyszívű apjuktól két kiscsirkét kapnak, hogy gondoskodjanak róluk. Az észak-írországi zavargások csúcspontja idején játszódó rövidfilmben a fiúk élete megváltozik.