Booyang: Családsegítés, Lebegés
Mihyun túlzottan oltalmazó szülővé válik, hogy megóvja Bongseok titkát. Úgy hiszi, jól óvja a titkát, de feszültté válik egy, a közösségi médiában terjedő incidens miatt. Frank valaki megbízására igyekszik felkutatni a természetfeletti egyéneket.