Híd és alagút
Stark leghalálosabb fegyvere az ellenségnél kötött ki, és csak Carter ügynök szerezheti vissza. Vajon sikerül neki, mielőtt megneszeli küldetését az STT vezetője, Dooley és Thompson ügynök?