Brilliant Corners: Oman
Sam Ománba utazik, hogy ott helyiekkel szörfözzön, és megvizsgálja a szörfhelyek hatását a közösségekre. Ras al Haddtól Salalahig végig lovagolja a hullámokat rekkenő hőségben, a khareef idején. A sivatagi bölcsességben elmélyülve felfedezi a szörf- és halászközösségek kulturális és gazdasági jelentőségét az Arab-tenger partján.