Burning Man
Amikor a család a Burning Man fesztiválra megy… Malcolm beleszeret egy gyógyítóba; Reese beleszeret a fesztiválba; és a fesztivállátogatók félreértik Hal szűk látókörű magatartását és viselkedését az előadást illetően.