Pluto, Junior
Plútó és Plútó Junior a könnyed délutáni szundikálást élvezik, de a játékos kölyökkutya egy labdával, egy lufival, egy kukaccal, egy madárral és egy ruhaszárító zsinórral is kalandba keveredik. Plútó megmenti a kölykét egy veszélyes helyzetből, és bár közben maga is fennakad, egy nagy csobbanással végül sikerül földet érnie.