Café Para Llevar
Alicia váratlanul összefut a volt barátjával, miközben a közelgő esküvőjét szervezi telefonon. Bemegy az első kávézóba, amit meglát, és rendel egy kávét, de a sors úgy akarja, hogy Alicia a volt barátját, Javit találja odabent.