Az egész világ figyel
Michael and Janet romantikus előjátéka az interneten látható, miután Junior új számítógépet kapott.
Michael haragszik, mert a Janet a megkérdezése nélkül vett egy drága számítógépet Juniornak; végül kibékülnek, de a romantikus előjátékuk az interneten lesz látható, amikor Junior új 24 órás új webkamerája véletlenül felveszi őket.