Gyerünk az erdőbe!
Stan egy gyerekkori barátjába botlik és kísérteni kezdik az emlékek, hogy nem állt ki a barátjáért, amikor gyerekként csúfolták őket.
Stan egy gyerekkori barátjába botlik és kísérteni kezdik az emlékek, hogy nem állt ki a barátjáért, amikor gyerekként csúfolták őket. Stan megesküszik, hogy jóvá teszi a hibát és segít régi barátjának jobb állást keresni és új életet kezdeni. Stan minden jóvátételi kísérlete balul üt ki, de végül régi barátja felfedi előtte, mi is történt a csúfolódás éjszakáján.