Az út, amelyre nem léptél
Vic és Theo egy transznemű tinédzser szülei közt kirobbant családi perpatvarhoz mennek ki. Jack megdöbbentő új részleteket tud meg a gyerekkoráról. Ben és Travis segítenek egy klinikai betegnek, akinek már régóta esedékes az orvosi kezelése.