Heavy Metál Matuka
Matuka egy heavy metal-zenekar sztárja, aki egy garázsbandában kezdte, majd „Dad Gum" című számával futott be. Villám McQueen egy nagy koncerten csatlakozik hozzá a színpadon és közösen írnak történelmet.