Confessions of a Psycho Killer
Patrick Mackay az Egyesült Királyság legrégebb óta börtönben lévő rabja, aki sokak számára ennek ellenére a mai napig rejtély, és akit egyes szakértők „Nagy-Britannia elfeledett sorozatgyilkosaként” emlegetnek.