„Bízz bennem”
Csodaországban Alice tervet eszel ki, hogy megtalálja Cyrust, és a dzsinn palackját használja csaliként, hogy kiderüljön, kivel áll szemben, és kik az igaz barátai.
Csodaországban Alice tervet eszel ki, hogy megtalálja Cyrust, és a dzsinn palackját használja csaliként, hogy kiderüljön, kivel áll szemben, és kik az igaz barátai. Eközben a Vörös Királynő és Dzsafar szembekerül egymással, a nézők pedig egy visszatekintésből megtudhatják, hogyan szeretett egymásba Alice és Cyrus, és hogyan került Cyrus Csodaországba.