Paff
Kamala és Bruno alaposan megvizsgálják, miből fakad a lány újdonsült szuperereje, és utánajárnak, mire képes vele. Kamalát azonban hirtelen nem is annyira érdekli a szuperhős-kiképzés, amikor megismerkedik Kamrannal, az új sráccal a suliban. A lány képességeit aztán próbára teszi egy veszélyes helyzet, amelyben egyedül ő tud segíteni.