Az utolsó vacsora
Miközben egy különleges kulináris ételt keres egy házassági évfordulóra, Walter megkeresi az ételt készítő szakácsot és az étel egyedi, füstös ízének okát.
Miközben egy különleges kulináris ételt keres egy házassági évfordulóra, Walter megkeresi az ételt készítő szakácsot és az étel egyedi, füstös ízének okát. A nyomozás izgalmas fordulatot vesz, amikor a bár vendégei élet-halál helyzetbe kerülnek a „Füstös szörny” nevű szakács és egy maffiafőnök konfliktusa miatt.