A másik nő
A Baby Jane forgatása közben Bette és Joan szövetséget kötnek, de egy külső összeesküvés célpontjává válnak.
A Baby Jane forgatása közben Joan szövetséget köt Bette-vel; először is elintézik, hogy egy csinos, fiatal, szőke színésznőt lecseréljenek egy kisebb szerepben. A visszatekintésből megtudjuk, hogy hogyan került az ambiciózus, komolyabb szerepekre vágyó Joan az MGM-től a Warner Broshoz, ahol Jack Warner eszközként használta fel, hogy megfékezze Bette-t, a stúdió „fenegyerekét”. Végül Jane a Mildred Pierce-ben játszott szerepéért Oscar-díjat kap – egy olyan szerepért, amit Bette visszautasított. A forgatáson Bette és Joan látszólag jól kijön egymással. Warner nagyszabású bemutatót tervez a filmnek, de arra kéri Bobot, hogy a reklám kedvéért továbbra is tartsa fenn a feszültséget a két sztár között. Így annak ellenére, hogy a felesége, Harriet figyelmeztette a pletykák veszélyeire, csak sikerül némi anyagot szolgáltatnia Hedda Hopper számára. Amikor Bette és Joan ismét hajba kap, Warner kettejük közé kerül… pont úgy, ahogy szerette volna, mert így tovább tudja manipulálni a két nőt. De még ez sem elég Warner számára, aki úgy véli, hogy a két nő képernyőn mutatott érzései az egymás iránti gyűlöletükből fakadnak, ezért megkéri Bobot, hogy tegyen valamit a helyzet fokozása érdekében. De Joan is tudja ám, hogy hogyan kell másokat manipulálni. Eközben Bette – miután találkozik filmbeli szerelmével, Victor Buonóval – lányán, B.D.-n vezeti le frusztrációját, majd rájön, hogy milyen nagy szüksége lenne egy barátra.