Deadpool & Rozsomák
A Marvel Studios Deadpool & Rozsomák című filmjében az eddig erkölcsileg rugalmas Deadpoolként ismert Wade Wilsonnak hirtelen világa túléléséért kell küzdenie, ezért újra magára kényszerül ölteni jelmezét, sőt a vonakodó Rozsomákot is meg kell győznie arról, hogy segítsen neki.