Barátok
Cleveland aggódik, hogy Cleveland Jr.-nak nincsenek barátai, ezért áthívja a szomszéd (Lester) fiát, Ernie-t magukhoz. Az elhanyagolt Ernie túlságosan is kötődni kezd a családhoz, olyannyira, hogy Clevelandnek a gyámügyet kell hívnia, hogy vigyék haza Ernie-t.
Mikor Cleveland aggódni kezd, hogy Cleveland Jr.-nak nincsenek barátai, küldetésre indul, hogy keressen neki egyet, és meg is találja Ernie, a szomszéd (Lester) elhanyagolt fiának személyében. Bár ő és Cleveland Jr. gyorsan összebarátkoznak, mikor Ernie úgy dönt, hogy inkább élne velük, mint a saját apjával, és beköltözik hozzájuk, arra kényszeríti ezzel Clevelandet, hogy felhívja a gyámügyet, és visszavitesse Ernie-t saját apjához.