Jó fajta hülyeség
Amikor Lily és Marshall babaváró bulit szerveznek, Marshall pánikba esik, miután rájön, hogy hamarosan megérkezik a baba.
Amikor Lily és Marshall babaváró bulit szerveznek, Marshall pánikba esik, miután rájön, hogy hamarosan megérkezik a baba. Közben Ted és Robin megoldják kapcsolati problémáikat, Barney pedig utazni viszi Marshallt.