Don vs Lightning
Amikor Don, a mogorva skót öregember több ízben is villámcsapást szenved el, aggódni kezd, hogy nyugodt, rendezett élete talán soha többé nem lesz a régi. Nehéz megmondani, hogy mi a kellemetlenebb számára: a szeszélyes univerzum szadista zaklatása, vagy a féltő figyelem, amit a városban élőktől kap.