Donald golfozik
Donald kacsa megpróbálja bemutatni golftudását unokaöccseinek, csak azért, hogy tüsszentésekkel, zajokkal és "trükkös" ütőkkel ugrassák őt. Végül egy szöcskét raknak egy labdába, és az egész "ugrik".