Elsietett döntés
Brody hazudik Carrie miatt, Royáért és Jessicának. Nem csoda, hogy komoly idegösszeomlás fenyegeti, miközben igyekszik egyszerre kezelni minden szövetségesét. Carrie Quinn utasításai ellenére kockázatos beavatkozással próbálja a felszínen tartani Brodyt, és emiatt kénytelenek mindketten szembenézni zűrzavaros érzelmeikkel.
Brody hazudik Carrie miatt, Royáért és Jessicának. Nem csoda, hogy komoly idegösszeomlás fenyegeti, miközben igyekszik egyszerre kezelni minden szövetségesét. Carrie Quinn utasításai ellenére kockázatos beavatkozással próbálja a felszínen tartani Brodyt, és emiatt kénytelenek mindketten szembenézni zűrzavaros érzelmeikkel. Dana váratlan helyen talál vigasztalást, az apja pedig szemtől szembe kerül halálos múltjával.