Minden kezdet nehéz
Strand kapitány és a 126-os egység egy férjnek segít, akinek a felesége számára „maga a halál”, ha nem fejjel lefelé van. Grace egy pizzafutár hívását fogadja, akit élete legnagyobb sokkja ér. Tommyt aggasztja Trevor fiatal lányának romlottsága, aki megpróbálja őket szétválasztani. Paul hezitál, hogy randevúzzon-e Ashával, aki már régebben is ismerte őt.