Duda döngölő
Donald és a mókusok, Chip és Dale, újra összecsapnak: most a mókusok a lakókocsiban nyaraló Donaldra akadnak. Amikor Donald elmegy úszni, a mókusok azzal tréfálják meg, hogy elmozdítják az ugródeszkát, végül pedig összetörik a kocsiját.