Merre tovább?
Meredith és April elfoglaltak a kórházban, mint általában, a magánéletük zűrzavarai ellenére.
Derek költözni készül Washingtonba, Meredith ezalatt a kórházban foglalja le magát. Jackson és April rossz hírt kapnak. Arizona és Amelia azt fontolgatják, hogyan közelítsenek Dr. Herman felé.