A kezdő
Stan felviszi The Weeknd szupersztárt a Smith házba, hogy megtanítsa Rogernek a jómodor és a szabályok betartásának fontosságát.
Stan felviszi The Weeknd szupersztárt a Smith házba, hogy megtanítsa Rogernek a jómodor és a szabályok betartásának fontosságát. The Weeknd hamar jóban lesz a családdal, de Roger elutasítja a tanulást. Roger és The Weeknd helyet cserélnek, így Roger éli a szupersztár vad életét a képernyőn, míg The Weeknd csendes életet él Smith-ékkel.