A még újabb srác
Új gyerek érkezik az iskolába, aki megpróbálja ellopni Booker népszerűségét, ezért Booker megpróbál felülkerekedni rajta. Eközben Raven új küldetése az lesz, hogy a régi középiskolájában újra elindítsák a művészeti programot.