Repül az idő
Mulder űrlény tevékenységet sejt, mikor egy kereskedelmi repülő minden magyarázat nélkül lezuhan.
Az ügynökök egy kereskedelmi repülő megmagyarázhatatlan lezuhanásának ügyében nyomoznak, és nyomok egy elhagyatott tó mélyére vezetnek, ahol döbbenetes felfedezést tesznek.