Repülünk...
Veszélyhelyzet alakul ki és az orvosok kénytelenek az életben maradásért küzdeni, miközben társaikat próbálják menteni. Ben és Bailey döntést hoznak. Teddy csábító ajánlatot kap. Richard vacsorát szervez a rezidenseknek.
Életeket fenyegető veszélyhelyzet alakul ki, és az orvosok kénytelenek az életben maradásért küzdeni, miközben társaikat próbálják menteni. Ben és Bailey döntést hoznak kapcsolatukat illetően. Teddy csábító ajánlatot kap. Richard különleges vacsorát szervez a rezidenseknek.