Elefántmese
Szipákot, egy ártatlan és szeretni való elefántbébit, aki csak éppen járni tanul a saját négy lábán, egyszer csak elválasztják szerető anyjától, Gentle Heart-tól. Elszántan keresi őt, és közben találkozik a cinikus, magányos Groove-val, akit saját csordájából kiközösítettek, és soha többé nem akar anya lenni. Ez a sikerrel nem kecsegtető páros, miközben vizet keresnek. és keresik Szipák anyját, hihetetlen utazásukon egymás után szállnak szembe egyik veszéllyel a másik után. A helyszín a vad Afrika, emberek hangján megszólaló igazi vadállatok a főszereplők. A film teljes pompájában ragadja meg a természet lenyűgöző szépségét. Inspiráló történet a családról, a szeretetről és a hűségről: a SZIPÁK: MESE EGY ELEFÁNTRÓL szívszorító mese.