A lakosztály tengerre szál
Zack, Cody és London felszállnak az S.S. Tipton fedélzetére, ahol a tengereket járó középiskola diákjaiként töltik majd idejüket.
Ez az első epizód, amelyben Cody és Zack az SS Tiptonon fedélzetén csatlakozik Londonhoz, hogy együtt járjanak a Seven Seas High középiskolába. Mr. Moseby nem túl boldog, amikor meglátja az ikreket, mivel azt remélte, hogy a tengeren végre kipiheni magát. Eközben az új diák, Bailey Pickett fiúnak álcázza magát, hogy feljuthasson a hajóra, mivel a lányoknak fenntartott összes hely elkelt már. Amikor Zack megtudja, hogy Bailey a szobatársa, nem igazán tetszik neki a „fiú” fura viselkedése, de amikor kiderül, hogy Bailey valójában lány, nagyon megörül a hírnek. Cody alig várja, hogy 15 év után végre elszakadjon fivérétől, egészen addig, amíg rá nem jön, hogy szobatársa, Woody még Zacknél is nagyobb idióta. Minden simán megy addig, amíg London rá nem jön, hogyan léphet le a hajóról.