Újrakezdés
Anyák napi hétvége van. Emmának kétségei vannak az új élettel kapcsolatban, amelybe belekezd. A lányok aggódnak amiatt, hogy apjuk és Emma szakítanak, és meglepik őket, hogy újra fellobbantsák a lángot. Clara tévedésből SMS-t küld Alexisnek, Emma pedig tanácsot ad neki, hogy adja meg neki a kellő bátorságot.