Valentin napja
2A tavalyi évben Micimackó annyi Valentin-napi lapot küldött a barátainak, hogy komoly problémát okozott a Százholdas Pagonyban. Ezért ebben az évben megállapodnak, hogy eltörlik a Valentin-napot.
Nyuszi gyűlést tart, hogy megbeszéljék, hogyan kerüljék el a tavalyi Valentin-nap eseményeit, amikor Micimackó annyi lapot küldött minden barátjának, hogy nem tudtak mit kezdeni velük! A barátok eldöntik, hogy ezúttal eltörlik a Valentin-napot, de miután Micimackó kap egy névtelen Valentin-napi ajándékot, újra kezdetét veszi az események láncolata. Mindegyik állat megpróbálja titokba átadni a Valentin-napi ajándékát, de végül Nyuszi tudomására jut, hogy mi történik!