Eragon
Egy tiniből egy bölcs öregember segítségével igazi sárkánylovas válik, és a tojásból nemrég kibújt sárkányával együtt megbosszulja bácsikája megölését, megmenti a gyönyörű harcost, és segít megszabadítani országát a zsarnok uralkodótól.