Barátság extrákkal
A 126-os a helyszínen van, amikor egy katasztrofális esküvő összeomlik, Grace pedig egy sokkoló helyzetbe keveredett domina és rabszolgája segítségére siet. Eközben Owen és Gwyneth átértékelik új kapcsolatukat, egy férfi Marjan múltjából pedig ismét belép az életébe.