Felrobbant a puma!
Amikor a család egy kaszinóba indul vakációra, Halt eltiltják a szerencsejátéktól, és Malcolmmal és Reese-szel egy szerencsétlen kirándulásra indulnak a sivatagba; Lois és Dewey egy egész napos élményfürdős kényeztetést nyernek; Francis otthon tölti a hétvégét Craiggel.