Far
Egy madár nekicsapódik egy kávéház ablakának, megijesztve ezzel a vendégeket. Egy ott üzleti megbeszélésen lévő nő választás elé kerül: tudomást sem vesz a természetről, vagy reagál rá.
Egy forgalmas belvárosi kávéházban egy nő figyelme egy üzleti megbeszélés során elkalandozik. Egy kóbor sirály nekicsapódik az ablaknak. A vendégek észreveszik, de nem sokat törődnek vele. A nő azonban nem tud félrenézni, mert látja, hogy a sirály ugyan él, de igencsak szenved. Kimegy, hogy könyörületből végezzen a madárral, de az odagyűlt gyerekek ráripakodnak, amiért meg akarja ölni. Végül mégiscsak eltöri a sirály nyakát, a gyerekek pedig visszamennek játszani. A nő eltemeti a madarat egy közeli ágyásba a kollégái és a többi vendég bámész tekintete előtt.