Fára mászó oroszlánok
Uganda szívében vannak olyan oroszláncsapatok, akik idejük nagy részét a fákon töltik - egy ritka és különös szokás, ami Afrika néhány más területé is megfigyelhető - és nem igazán ismert, hogy miért. Alexander Braczkowski, a nagymacska-kutató ezeket az oroszlánokat kezdi tanulmányozni, és munkája meglepő, érzelmes fordulatot vesz.